tirsdag den 16. februar 2010

Farvel Canberra


-->
11.02.10
Rie var til jobsamtale i dag og det gik rigtig godt, de vil ringe når de har tjekket visa’et er i orden, så må vi bare håbe… men de havde da rost hende til Warwick. Vi blev hentet af Elise kl. 12 og kørte ud og spiste frokost på et sted som de kalder Barbar, Simone var også med. Derefter skulle vi på museum, et fedt museum som hed The National Science and Technology Centre. Det er et sted hvor man få lov til at pille ved alt ting… og der var bare fedt at få lov til at være barn i et par timer eller var vi bare hjemme… her er ikke så meget at lave….
Se billeder:
12.02.10
I dag skulle vi handler ind til middag lørdag, hvor det er vores tur til at lave lidt dansk mad…. Jeg tro de bliver frikadeller med kartoffelmos for det elsker Elise og så laver vi lasagne for de vil Chris have… det var det første han sagde til mig, da jeg kom her ned ”du tager bare ikke hjem før du har lavet lasagne til mig” efter at havde handlet færdig måtte vi ud og gå en lang tur for Bjarke havde fået ondt i ryggen og snottenæse, så vi gik en tur på omkring 5 km, det var dejligt at kumme ud lidt. Vi skal altid køres her. Hov vi var også i pool 29 grader, det er ikke dårligt når det regner.
13.02.10
Så skulle den stor middag for hele familien Allen og Familien Battye laves… vi starte kl. 14 og vi skulle lave lasagne, frikadeller, mos, abemad. Jeg skulle lave min lasagne uden knoor og det var en prøvelse men Chris sagde at den var fantastisk… jeg blev helt rød i hovedet for han havde julelys i øjet da han sagde det… Det var en dejlig aften… Familien Battye er bare nogen af de sjoveste mennesker jeg har mødt i lang tid… Allen er bare noget af det meste australske i kan forstille jer… og en humor som bare er så tør at der næsten står krummer ud af ham skøn mand…. Det var også lidt trist for det var også sidste gang vi alle var samlet og det er snart tid til at sige farvel for denne gang og det er jo aldrig sjovt…
Se billeder
:
14.02.10
I dag fik tiden med at pakke… Jeg var på omkring 22 kilo i kufferten kan ikke forstå det for jeg har smidt en masse af mit tøj ud… øv det kan godt komme til at knibe med at handle for meget i Thailand… omkring kl. 16 skulle vi til australsk fodbold… Bjarke blev hjemme for han havde det stadig dårligt… det var lidt sjovt for det havde regnet hele dagen. Men lige så snart at Bjarke beslutte at blive hjemme, kom solen frem… nu er vi helt sikker på at det er hans skyld at det har stået ned de sidste par dage. Men kampen var rigtig sjovt… der var så meget vand på banen at vi var i tvivl om det var fodbold eller vandpolo vi var til… men der var nogen fede glide taklinger… om aften spiste vi rester fra vores middag og så var det tid til seng for, vi havde en hård dag for os i morgen…
Se billeder

Ingen kommentarer: